środa, 18 grudnia 2013

Witam wszystkich!

Zakładam tego bloga, z myślą o tym, żeby opublikować coś, pokazać się i zobaczyć, jakie wrażenie wywołują moje teksty. Wiem co piszę. Mogą się one komuś nie podobać, ja to rozumiem, wtedy liczę na zdrową krytykę, a nie na obrazę i obelgi. Jeśli się komuś podobają, proszę o wszelakie komentarze, propozycje, sugestie co do kolejnych części, jeśli faktycznie się cała historia jakoś rozwinie. : )

Mam nadzieję, że mój zapał nie zniknie tak szybko jak się pojawił. Dlatego też liczę na jakąś motywację, a żebym mógł pisać i tworzyć.

Mam nadzieję, że chociaż 3 razy w tygodniu będą dodawana nowe części, chociaż nie obiecuję, że tak będzie, jeśli oczywiście tylko będą czytelnicy, nie będzie to przykrym obowiązkiem, a tylko przyjemnością.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz